Sunday 30 March 2008

笑話一則

浪客說 :「人哋叫我做浪人,好型!」


武士說 :「人哋叫我做武人,仲型!」


高手說 :「人哋叫我做高人,勁型!」


箭手說 :「你哋慢慢傾.......我走先!」(唔通話人知,人哋叫我箭(賤)人咩?)


______________________________


李宗仁將軍說 :「我呢個人,有仁!」


傅作義將軍說 : 「我呢個人,有義!」


左權將軍說 :「我呢個人,有權!」


霍去病將軍說 :「你哋慢慢傾.......我走先!」(唔通話人知,我呢個人有「病」咩?)


______________________________


師範學院的學生說 :「我係師院嘅!」


鐵道學院的學生說 :「我係鐵院嘅!」


職業學院的學生說 :「我係職院嘅!」


技術學院的學生說 :「你哋慢慢傾........我走先!」(唔通話人知,我係「技院」咩?)


______________________________


以上笑話來自頭條日報


No comments:

Post a Comment