Tuesday 17 June 2008

中醫課程

和朋友一起報讀的一年制中醫證書課程,她已經收到取錄信,她說如果我收不到信,她不會讀,怕中文難記,也怕要考試,希望兩個人一起互相扶持。

我不怕考試,相信只是選擇題
,而且考試制度可以逼自己更認真地學習,有系統的課程也會更全面。
不報讀外面的短期課程,是怕師資不良。我已經下了決心鑽研,況且是自己感興趣的科目,真的不怕艱苦。

如果CU校外課程不收我,就要讀SPACE的課程,不過一星期要上兩天,每次三小時,上班的日子會比較吃力。


2 comments:

  1. 有伴讀係好d嘅, 讀中醫真係唔容易架, 如果課程係認真的話考試就唔會只出MC, 一d都唔易架, 但係讀左係好有用, 一生受用, 幫到自己又幫到人.

    ReplyDelete
  2. 個位教授叫mud名, 或者我都識!

    ReplyDelete